Hemma igen

Tjaa !!
Nu har jag kommit hem från stan, har vart där med min kära mormor !!
Jag köpte massa fina kläder:
3 linnen från Tessie
Svarta jeans från JC
Vitt linne med "peace"-märket på från JC
Tjocktröja från BikBok
OnePiece dräkt ♥
Alla kläderna ser CP ut på bild men här kommer iallafall en bild:
(även den ser cp ut men bara så att nu vet hur den ser ut)

Haha, suddig !^^
Man Aja, måste bara berätta...
Vi var o åt på en restaurang som jag nu precis glömde namnet på -.-
iallfall så hade dom VÄÄRLDENS godaste pizza, helt sinnes !:o
¨
Träffa många söta personer ;)
hihi
Jajajaja, nu ska jag hänga in mina kläder i garderoben
PÖSSAR O KRAMAR♥


Kommentarer
Postat av: madde

kan inte du visa dom andra kläderna också???:D

2010-12-27 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0