Håller på med detta varje dag tills jul

Dag 01 - Presentera mig själv
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Det här åt jag idag
Dag 05 - Mina favorit tv-serier
Dag 06 - Min dag
Dag 07 - Min bästa vän
Dag 08 - Ett ögonblick
Dag 09 - En barndomsvän som jag saknar
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Den här veckan
Dag 14 - Vad hade jag på mig idag?
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Min favoritfärg
Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - Min bästa födelsedag
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 - Den bästa årstiden
Dag 21 - Min favorit maträtt
Dag 22 - Det här får mig att må bättre
Dag 23 - Det här är godast på julbordet
Dag 24 - Det bästa med julafton
Dag 01 - Presentera mig själv
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Det här åt jag idag
Dag 05 - Mina favorit tv-serier
Dag 06 - Min dag
Dag 07 - Min bästa vän
Dag 08 - Ett ögonblick
Dag 09 - En barndomsvän som jag saknar
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Den här veckan
Dag 14 - Vad hade jag på mig idag?
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Min favoritfärg
Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - Min bästa födelsedag
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 - Den bästa årstiden
Dag 21 - Min favorit maträtt
Dag 22 - Det här får mig att må bättre
Dag 23 - Det här är godast på julbordet
Dag 24 - Det bästa med julafton
Dag 1:
Hej hej ! Jag heter som alla redan vet Emma Lindberg.
Jag älskar hästar och rider 2 dagar i veckan.
Jag är blond, ganska kort (161,5 cm)
Jag fyller år på julafton, är född 1997 !!
Jag gillar inte skolan och läxor och sånt men jag älskar mina kompisar !
Finns nästan inget bättre än dom, och så har jag två katter...
En på 2 år som har anorexia och är jättesmal !
Och så har jag en på 6 månader som är fullt överviktig och får inte längre äta riktig kattmat utan bantmat !
Haha Anorexi katten heter Smilla, och hon är en grå Norsk skogskatt
Tjockisen heter Bosse och är grå tigrerad, halvt Norsk skogis och halvt bondkatt.
Resten får ni reda på om ni känner mig eller läser min blogg, chiaoo !
.
Dag 2:
Min först kärlek....
Det är nog Viktor Fredriksson eller Peter Rozsa !? ;o
Det var mina bästa vänner på dagis men jag vet inte om den kärleken gills för det var  ju inte på riktigt 1 ;O
Har nog inte vart kär på riktigt (förns nu :$) Men isåfall är det Sebbe som jag var galet kär i i lågstadiet :D
haha....
.
Dag 3:
Mina föräldrar är busiga !
Haha, nej men dom tar typ ingenting seriöst, försöker skämta bort det mesta !
Vilket inte alltid är så bra, för om jag tillexempel kommer och säger:
-Mamma, idag gjorde jag 60 situps !
så säger hon:
-Hahahaha yeä riightt ! då kan ju du vara med på mina träningspass Emma !
Och det är ju inte det svaret man vill ha då utan det är:
-Gud vad duktig du e Emma lilla, här får du en glass för det !
haha...
Det som man inte vill att dom ska ta seriöst tar dom seriöst och tvärtom !
Om ni fattar vad jag menar .
Min mamma heter Linda, och är fruktansvärt jobbig och kaxig
Min pappa heter martin och brinner för fotboll !
.
Dag 4:
Idag ät jag Makaroner och Korv !
Det var otroligt gott ! :D haha
jag och min underbara mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0