Dag 7:

Jag har många bästa vänner !!

En utav dom är Frida Larsson ! Har inte känt henne jätte länge, sen i mars typ men ändå står hon mig såå otroligt nära ! I can't belive it, she's amazing !! ♥ Hon är min blonda nöt .. puss!!
Och sen har vi Frida Hjelte-Jonasson <33
Hon är mit underbara kinderägg ! :D Jag älskar dej såå mycket kära Festis ♥♥!!
Frida Wingdell, otroligt söt och underbar människa, älskar dig i regn och rusk, hur skulle jag överlevt utan dej :O Inte fan vet jag, loveuu ♥!!
Asså jag har måååånga bästa kompisar och det är säkert några jag har glömt men jag är inte på skrivhumör xD <3 haha På lördag ska jag iallafall rida Egon :D
gooding !!♥

Kommentarer
Postat av: frida larsson

jag älskar dig bästis ..!

vi fann varandra när vi behövde varandra som mest!

2010-12-07 @ 20:47:42
URL: http://fridalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0