This is who i aam

Du heter: Emma Linnea Lindberg

Smeknamn: Emmis, Emmsi, m.m

Låt som när du är ledsen sörjer till: Brukar inte sörja till musik men...?

Beroende av: Vänner, blogga, cheeza ballz och massor

Vad tror folk om dig? Ingen aning, hoppas det är bra iallafall.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögonfransar, att jag e smal-.- och att jag har en fin blogg :)

Hur imponerar man på dig? Gosh, det är svårt ;)

Brukar du skratta för dig själv? Haha, skämmigt men jaa :$

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

Var bor du? Göteborg!!!!!

Trivs du där? Öhm... trivs man inte i göteborg borde man söka hjälp...

Hur svarar du i mobilen? “Hä re e emma" hahaha

Vem ringde du senast? Saxen <33

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vart är du? höhöhö

Antal timmar sömn inatt: zero...

Sov du ensam: nope ;)

Brukar du komma i tid: Alltid först :P ibland sist....

Hur känner du dig nu: Gött mooos

Vanligaste färg på dina kläder: Ohh, it's a lot of different :o

Vad tycker du om fötter: Vidriga,,

Vad saknar du: 2 fridor!!!!!!!

Hade du en bra kväll igår: Nää, kunde inte söva =/

Favorit dryck på morgonen: Mjölk, jouice, helst färskpressad...

lägga dig: eee, typ 11-12 :s

Är du blyg? För vissa personer, visssa inte alls

Sysslar du med någon idrott: Ridning! <3333333333

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hmm... tveksamt, kärlek är en svår historia

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa utomhus på offentliga platser. Gå och spana på killarna i duschen hehe.

Är du nöjd med ditt liv: Jadå, :)

Är du bortskämd: I guess:$…

Vad gör du i morgon: Amanda Panda och....skola -.-

Vad är det värsta du vet? Oj det är mycket, svikande vänner, spindlar, mörker gud jag kan sitta i timmar och skriva ner!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Mina vänner är bääst!!!

Vad är det finaste du fått? Waahh, det är nog rätt mycket!

En speciell dag du minns: Alla dom goa och härliga dagarna :*

Du samlar på: Smycken, kläder och meer

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nära männsker!!

När grät du senast: häromdan :'(

Vad skulle du göra om du vann en miljon: ohh herregud, massor, bland annat lägga in pengar till barn cancer fonden, jag skulle åkt till stan och shoppat sönder, och framför allt aå skulle jag köpt en häst....

Vill du gifta dig: Ja, vem vill inte det :o

Vill du ha barn: jaooo, ofcourse...

Är du musikalisk? öhm, neaj inte riktigt va?

Vad dricker du helst när du är törstig: Saft :P

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja :D

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja :(

Biter du på naglarna: Nej det tycer jag är jätteäckligt. Då kan man lika gärna slicka rent toalettstolen för det är mer bakterier under naglarna än på en toalettstoll. Det har jag läst, sant!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0