Hej bloggen

Hej bloggen, saknar efter blogg.se :( Devote var grymt men mycket mer komplicerat med designen än här :P<3
AA, vi har ju börjat i skolan idag, träligt... School sucks :P
Men som sagt så kommer jag börja blogga här igen:) Mycket enklare, med fler val möjligheter ;) Imorgon ska vi hanågon slags "4-kamp" i bockemossen :s wierd.... Och i övermorgon ska vi ha triathlon!:D Idag har jag vart med Amanda<3 Vi har haft skojjsigt, ska nog vara med henne imon med, vi ska till allum och köpa lås till våra lås. Idag har jag förresten börjat rida på stora hästar :) vi red i skogen:) Det var gör roligt. Jag rider i samma grupp som Bella<3 Gryyymt.:*<33 Ha det gött :*puss o kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0