Stable next!

Hej hopp gummisnopp! xD
nu har jag kommit hem från skolan,
körde fotboll med frida o mimmi o amanda typ varje rast <3<3
iaf frida skulle hem efter skolan o kolla på andra avenyn med sin sjuk-glass o mysa
medans jag ska upp till det kalla stallet o rida .. :(
livet e orättvist men jag älskar ju såklart att rida satt det blir kul ändå:*
imorgon ska jag ha engelska redovisning, man ska typ berätta om ett foto ?!!
jag har tatt ett foto när jag var liten o ska skriva om det ikväll efter ridningen
men btw min katt ska få bäbisar i slutet på maj så jag längtar verkligen tills då!! :D:D
men hon e forfarande smal som en pinne men man ser yttepyttelite att magen blir liite rundare :))
sådet ska iaf bli kul ha det gött så gör jag ett inlägg i kväll eller imon
puuuuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0